BİST
1411
ALTIN
496.924
DOLAR
8.7012
STERLİN
12.1219
EURO
10.3818

Obeziteyle Mücadelede: Sağlıksız Yiyecek Reklamları Kısıtlanıyor

İngiltere’de sağlıksız yiyecek reklamlarına kısıtlama getirildi. 21.00’den önce bu ürünlerin reklamları yayınlanmayacak. Kısıtlama kararları obezite ile mücadele için alındı.

Sercan Selçuk
Sercan Selçuk
25 Haziran 2021 Cuma 01:17
503 Okunma

İngiltere’de şeker, tuz ve yağ oranı yüksek yiyeceklerin televizyonda reklamı kısıtlandı. 21.00'den önce bu tür ürünlerin reklamları yayınlanmayacak.

Yasak, gelecek yılın sonunda yürürlüğe girecek.

Reklamı kısıtlanan ürünler arasında çikolata, hamburger, kekler, tatlılar, dondurma, bisküvi, şekerli meyve suları, cips ve pizzalar bulunuyor.

Firmalar ürünlerini kendi internet sitelerinde ve sosyal medya platformlarında tanıtabilecek.

İnternet ve TV karşısında çok fazla zaman geçiriliyor

Obezite, İngiltere’de önemli bir sorun. Ulusal Sağlık Kurumu verilerine göre İngiltere'deki yetişkinlerin yaklaşık 3'te ikisi aşırı kilolu veya obez.

İngiliz hükümeti, bu adımı obeziteye karşı mücadelesinin bir parçası olarak hayata geçirecek.

Uzmanlar İnternet ve televizyon karşısında çok fazla zaman geçirildiğine dikkat çekiyor.

Karar, özellikle çocukları abur cubur reklamlarından korumak için cesur ve çok olumlu bir adım olarak niteleniyor.

Çocuklarda Obezite Tehlikesine Dikkat
Genç Nüfusun Obezite Oranında Ciddi Artış!
Koronavirüs Atıştırma Sıklığını Yüzde 45 Artırdı
Genç Nüfusun Obezite Oranı Arttı
Anahtar Kelimeler:
ObeziteIngiltereKahraman HaberReklamFast Food
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.