Ziraat Bankası'nda 'Mobil' Şok

Ziraat kullanıcıları arama motorlarında Ziraat Bankası giremiyorum hatası hakkında araştırmalar yapıyor. Bir kısım internet bankacılığına erişim sağlayamazken, bir kısım ise sorunsuz bir şekilde giriş yaptığını iddia ediyor. Ziraat Bankası müşterileri yaşanan durumu 'mobil şok' olarak değerlendiriyor.

16 Temmuz 2021 Cuma 10:34
Ziraat Bankası'nda 'Mobil' Şok

Ziraat mobil uygulamasına erişim sağlanamazken, bazı Ziraat ATM'lerinde de işlem yapılamadığı öğrenildi.

Ziraat Bankası müşterileri, internet bankacılığından hesap bilgilerine ulaşmak için giriş yaptığında işlem banka tarafından reddedildi.

Bazı müşteriler, "Özür dileriz işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyin" uyarısı alırken bazı müşteriler ise "İnternet bağlantınızda sorun yaşıyor olabilirsiniz. Lütfen internet bağlantınızı kontrol ettikten sonra tekrar deneyiniz" bildirimi aldı.

ZİRAAT BANKASI GİREMİYORUM! ZİRAAT BANKASI SORUN MU VAR?

14 Temmuz tarihinde de yaşanan sorun hakkında Ziraat Bankası'ndan bir açıklama gelmedi. ATM'den işlem yapmak isteyen kullancılar "Geçiçi bir süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz özür dileriz." uyarısıyla karşılaşıyor.

Ziraat Bankası'ndan konuya dair henüz resmi bir açıklama gelmedi.

Son Güncelleme: 16.07.2021 12:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.